| Rosnąca liczba aplikacji przemysłowych złączy typu M12 w kolejnictwie, skłoniła Gimotę do opracowania ulepszonych, kolejowych wersji złączy M12. Doświadczenie pokazuje, że połączenia zagniatane są najbardziej odporne na zużycie i wibracje. Ważną rolę przy podejmowaniu decyzji odnośnie aplikacji odgrywa również waga i zwartość komponentów. Ponadto kluczową kwestią jest szczelność, ponieważ nie można wykluczyć wilgoci i kondensacji nawet w pomieszczeniach. Właśnie tam sprawdzą się złącza GTM12 i GTB12 firmy Gimota, w oparciu o sprawdzoną w przemyśle technologię złączy M12 oraz na podstawie norm DIN EN 61076-2-101, DIN EN 61076-2-109 i DIN EN 61076-2-011, produkt niezmiennie spełnia potrzeby kolejnictwa. Złącza są testowane zgodnie z normą EN50155, mogą być montowane w terenie, posiadają styki toczone zagniatane i niezawodne przyłączenie ekranu za pomocą sprężyny ekranującej. Konstrukcja jest niezwykle smukła (Ø ≤ 16 mm) i lekka. Dzięki stopniowi ochrony IP 67 zgodnie z DIN EN 60529 i poziomowi bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z DIN EN 45545-2 R22, R23 / HL1, HL2, HL3, złącza te oferują cechy zgodne z oczekiwaniami branży kolejowej. Korzyści: • do aplikacji kolejowych • odporna obudowa (z metalu) • mała obudowa (smukła konstrukcja) • EN45545 R22,R23 / HL1,HL2,HL3 • konfiguracja i montaż na miejscu • toczone styki zaciskane • styki są dostarczane z produktem • IP67 zgodnie z DIN EN 60529 | Cechy: • Zamek śrubowy (M12) lub bagnetowy (B12) • właściwości transmisji do 10 Gbit/s CAT 6A • pozłacane styki zaciskane • temperatura pracy -55°C do +85°C • ekranowanie EMC • IP67 zgodnie z DIN EN 60529 • zakres kabli od 5,0 - 8,5 mm (kodowanie X: 6,0 -8,5 mm) • zgodnie z EN 61076-2-101 / EN 61076-2-109 • zgodny z EN 61076-2-011 | |